dinsdag 10 juni 2008

I admit, I am a......................PLOOIER!

Let wel op de "L"
Ik ben géén pooier. Maar ik ben geplooid. Misschien stort nu uw hele wereld in. Maar weet u hoe lastig het is om in html te typen? Doe mij dan toch maar de voorgekauwde opmaak van Blogger.com.
Als ik nu op "enter" duw, komt de volgende zin daadwerkelijk op een nieuwe lijn. No more <br >-tags!
Het kan echter nog steeds, dan moet ik gewoon op "Html bewerken" klikken. Briljant gewoon!
U moet weten dat ik een website had gemaakt in pure html. Jazeker. Die staat er nog steeds, op www.maartentytgat.net , daar staan verhaaltjes en nog andere dingen op. Maar omdat ik langer bezig was met het prutsen in html, de links in de juiste bestanden zetten en het uploaden naar de server, ben ik geplooid.
Weldra zal ik gewoon op "Bericht Publiceren" klikken en klaar is Kees! Die Kees is trouwens wel een profiteur, altijd anderen al het werk laten doen.
En dan zal ik binnenkort mijn hilarische verhalen, ontroerende liedjes en ultieme waarheden in deze blog posten. Hoewel ik huiver van het woord blog. Laten we het voortaan anders noemen. GIETER! Tevens ook het grappigste woord in de Nederlandsche Taal. "Hé, ik heb hier iets uitgevonden om mee te gieten! Laat ik het gieter noemen!". Ik heb al meermaals in een deuk gelegen als ik eraan dacht.

3 opmerkingen:

  1. Ja man, ge hebt gelijk dat ge overstapt. Ik heb er ook al keivaak aan gedacht. Maar ik vind het toch ook wel plezant dat html u de vrijheid geeft om echt te doen wat ge wilt, zonder voorgekauwde templates enal.

    Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ge alvast op één vaste bezoeker kunt rekenen. Veel succes met uw gieter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci :)
    eens zien hoe lang ik dat hier volhoud...
    btw, de plantjes zijn stevig aant groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woep! Ge zult ze goed ge bewatert hebben met uw gieter.

    BeantwoordenVerwijderen