zondag 16 december 2012

Stipt

Onlangs hoorde ik op de radio of op het nieuws of op het nieuws op de radio of misschien gewoon ergens anders dat één of andere vakbond een zogenaamde "stiptheidsactie" ging houden.
"Wat, gaan ze dan extra stipt zijn of wat?" Dacht ik toen, weet ik nog.
Ja, zo blijkt. Een stiptheidsactie is een actie waarbij de werknemers stipt zijn.
Met andere woorden, om hun bazen een keer goed onder druk te zetten om dit of dat gedaan te krijgen, gaan die werknemers HUN WERK EEN KEER DOEN ZOALS HET MOET!
Begrijpe wie begrijpen kan.
Als ik dus later de baas ben van één of andere 'evil company' en ik wil dat mijn werknemers doen wat ik vraag, dan moet ik gewoon zorgen dat ze te weinig betaald krijgen, te weinig vakantie krijgen en dat er constant vervelende geluidjes te horen zijn in de werkomgeving ofzo.
GEMAKKELIJK! DANKU UNIVERSUM VOOR UW ONFEILBARE LOGICA!

1 opmerking: