maandag 27 februari 2012

#Twitser

Wegens het uitblijven van gastbijdragen (die mij nochtans beloofd zijn door mijn "vrienden"), zal ik dan maar zelf trachten mijn trouwe publiek te vermaken met een vermakelijk maaksel van eigen makelij.
Wat bijvoorbeeld erg grappig is, is het vervangen van de M'en door BR in voorgaande zin:
Wegens het uitblijven van gastbijdragen (die brij nochtans beloofd zijn door brijn "vrienden"), zal ik dan braar zelf trachten brijn trouwe publiek te verbraken met een verbrakelijk braaksel van eigen brakelij.

Zo zou ik nog talloze spelletjes kunnen bedenken die het leven leuker maken. Ik vraag daar geen geld voor hoor, voor zo'n origineel idee. Geld vragen voor een idee, dat vind ik sowieso maar een stom idee.
Weet je wat een goeie mop zou zijn? Als iedereen die geld vroeg aan anderen om zijn idee te mogen gebruiken, ook geld moest betalen aan degene die ooit heeft bedacht dat je geld moest betalen voor het gebruiken van iemands idee.
Copyright is zo 20ste eeuws.

Maar bon, over naar de orde van de dag.

Weet je wat ik bijzonder flauw vind? Dat Witse zijn voornaam "Werenfried" is.
Eerst laten ze iedereen raden naar de voornaam ("het begint met een W") en vervolgens komen ze af met een werkelijk onraadbare naam.
Dat is gelijk een getal in uw hoofd houden "van 1 tot 10" en dan 3,5 nemen. Erg flauw.
Op Twitter "regende" het natuurlijk weer reacties, zoals de kranten dat dan hip verwoorden. Dat kun je hier zien: #witse.
De meest loze reactie moet toch wel die van de heer @michmeers zijn, die zegt: "Laten we mss focussen op belangrijke zaken in de wereld? Hype rond voornaam #Witse Waar zijn we mee bezig! Topserie, maar dit gaat te ver"
Haha: Topserie!
Zelf werkt hij blijkbaar op de sportredactie van HBvL, over belangrijk gesproken! (No offense hoor Meneer Meers, ik vond uw reactie gewoon grappig.)

Ik merk trouwens dat ik de aanhalingstekens overvloedig gebruik. Maar het is nog niet zo erg als de voorbeelden op deze website: http://www.smosh.com/smosh-pit/photos/very-suspicious-quotation-marks

U merkt het, ietsdatgiet doet zijn best om mee te zijn met de nieuwe trends. U kan ook nog steeds fan worden op facebook of mijzelf volgen op twitter. Of het meerwaarde zal geven in uw leven is nog maar de vraag.

Tot ziens!

6 opmerkingen:

  1. Dan volg ik u op twitter, noemt ge mijn tweets halfgrappig. Gieterke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het internet is een jungle, beste Di, ieder voor zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet onraadbaar!
    http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20120227_071

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Heleen: https://twitter.com/#!/houbi/status/174119326591361026

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had de naam nu niet geraden, maar ik had wel in gedachten dat het een lange en belachelijke naam zou zijn, een beetje ridderlijk, (ingeving zeker) wist zelfs niet dat ze de eerste letter hadden cadeau gedaan. Bovendien hebben ze dit idee gestolen van Mc Gyver, daar bleef zijn naam ook tot het einde verzwegen en dat meneerke heette Angus. Maar misschien was Mc Gyver wel van voor jouw tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @christa: blijkbaar was het bij inspector Morse ook zo. Ach, 't is nu niet dat de hele serie zo bijster origineel was, en het heeft blijkbaar toch gewerkt...

    BeantwoordenVerwijderen