dinsdag 14 februari 2012

Tips voor een gelukkiger leven (1)

Vergeet voetmassages, tropische edelstenen en yoga. Geluk, dat maak je zelf, met behulp van de waardevolle tips van ietsdatgiet. Ziehier mijn eerste tip voor een gelukkiger leven.

Sommige mensen zien overal problemen. Ik vind dat zeer vervelend, maar tegelijk ook leuk, want dat maakt mij relatief gelukkiger.
Dat is meteen een voorbeeld van hoe je als gelukkiger mens door het leven kan gaan: je moet gewoon van alles de positieve pluspunten inzien.
Noem mij een situatie en ik geef je een reden om er enthousiast over te zijn.
Bijvoorbeeld:
- In een hondendrol stappen: Lekker zacht en warm! Bovendien red je de mensen na jou van deze drol!
- Stijgende olieprijzen: Goed voor het milieu!
- Honger in de derde wereld: Meer eten voor ons!
- Dode popsterren: Goed voor de economie!
- Kernafval: Stroom! 
- Milow op Rock Werchter: Hij kan dan alvast nergens anders staan!
- Stakingen: Goed voor het milieu!
- Tsunami's: Vette Youtube filmpkes!
- Bijna slaag krijgen van dronken studenten: Je kunt ze daarna opzoeken op Facebook en hun stomme kop op je blog zetten:

En als dat toch niet helpt, dan is er voor jou deze klaagzang: http://www.youtube.com/watch?v=2rCIuA53aS8&feature=player_detailpage#t=178s

3 opmerkingen:

  1. Alles is idd hoe je het bekijkt, ben het volledig met je eens, al denk ik wat minder extreem dan ji, maar ik ben dan ook al een oude taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good morning

    A Psalm, without reason specifies for having left in your blogger, but I specify so that he/she reads, simply for the reading of the Deeds of God, that always speaks to our BEING.

    PSALM 10

    17 GENTLEMAN, you heard the desires of the tame ones; you will comfort your hearts; your ears will be open for them;

    18 to do justice to the orphan and the oppressed, so that the man of the earth doesn't continue more in using of the violence.

    Hugs
    Jesus Cristo Loves you!
    He is the Road the Truth and the Life

    BeantwoordenVerwijderen