woensdag 8 februari 2012

Bemoeiers

"Hey, daar moet ge eens ne blog over schrijven", zeggen ze dan, wanneer er iets semi-grappigs gebeurt of als ik mij licht verontwaardigd uitlaat over een bepaald onderwerp.
Alsof ik mij met zulk een minderwaardig onderwerp zou bezighouden.
Alsof ik anderen zou laten bepalen waar ik over schrijf.
Hier zie, ik zal eens over JULLIE schrijven, MOEIALS!
"MOEIALLEN!" bedoel ik.
Schrijf dan zelf iets he!
Leef dan zelf maar eens met de immense druk om elke week weer hilarisch uit de hoek te komen!
Maar neen, dat zou te veel verantwoordelijkheid zijn. Liever reiken jullie mij ondermaatse thema's aan in de hoop dat ik het toch in iets humoristisch kan transformeren om dan later te kunnen zeggen dat het jullie idee was.
Vergeet het!

www.blogger.com
 
Ik wacht.


(om te lachen he)

2 opmerkingen:

  1. Hoe maar laatst vroeg gij toch om onderwerpen om over te schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ah toch iemand die oplet!
    ja das waar, maar als ik er niet om vraag wil ik er ook niet mee lastig gevallen worden!

    BeantwoordenVerwijderen