donderdag 17 november 2011

F**kin Perfect

Standaard ben ik vrij goed gezind als ik des morgens opsta. Zelfs al is het ijskoud en moet ik keidringend piesen en kan ik niet beslissen of ik eerst mijn kleren moet aandoen of eerst moet gaan piesen. Zelfs dan. Er zijn weinig dingen die mij een slecht humeur kunnen bezorgen.
Dit zijn er twee:
1. Melkdozen die niet opengaan.
Echt waar, de enige verbetering die ze ooit hebben aangebracht op de openingsmethode van melkdozen is het vervangen van het stippellijntje + schaartje door een voorgeperforeerde lijn die het scheuren vergemakkelijkt. Alle boecht die ze daarna hebben bedacht om het zogezegd makkelijker te maken, is fataal mislukt.
Vandaag bijvoorbeeld, trok ik het zilverkleurig lipje netjes los, en bleef er nog een extra plastiekske zitten dat nu niet meer te verwijderen was omdat het lipje weg was. AAARRRRRGGHHH!
2. Luide kutmuziek in de supermarkt. Stel je eens voor dat je al slechtgezind bent door een niet opengaande melkdoos en dat je even later in de supermarkt volgende muziek veel te luid door je strot krijgt geramd:


Dan nog liever dit:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten