maandag 29 december 2008

Record Free Shop

Weet je wat een belachelijke winkel is? De Free Record Shop. Door sommigen ook al terecht de "Record Free Shop" genoemd.
Want laat je niet misleiden door de naam, in de FRS wordt er amper muziek verkocht!
Games ja. Het ongedierte van de moderne multimedia. De overbodigheid in al zijn glorie.
"He, ik verveel me. Laat ik een duur apparaat kopen, een spel met vette graphics (how jong, da is keigoed afgewerkt!) en een hele dag in de zetel zitten."
Uiteraard is dat nergens goed voor. Er zijn oneindig veel dingen die beter zijn tegen de verveling. Er zijn ook oneindig veel dingen die je sociale skills verbeteren, en er zijn oneindig veel dingen die je minder dom maken.
Ik zou nog een hele rede kunnen opsteken tegen deze verloederaars van de maatschappij, maar laat ik dat voor later houden.
Ik wil het eigenlijk hebben over het feit dat de muziekindustrie de echte muziekliefhebber in de steek laat. En dat is zijn volste recht, want hij verdient er waarschijnlijk veel meer geld mee. CD's kopen wordt niet bepaald aangemoedigd. En wat is het alternatief? Juist: illegaal en lekker gratis downloaden.

Legaal downloaden zeg je? Laat me niet lachen. Dat is gelijk in Siberië goud verkopen en ondertussen van deur tot deur gaan met gratis goud. Ohja, en dat Siberisch goud mag je maar één keer gebruiken. En dan liefst nog alleen op een Apple of Windows Piesta met Windows Gaydia Gayer.

ohja, en ook: http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=GU24G9NR&ref=front

2 opmerkingen: