zondag 16 november 2008

Chocoladen Mannekens

Men vraagt mij soms: "Maarten, hoe komt dat toch dat gij geen lief hebt?"
Meestal wimpel ik deze vraag dan af door middel van een onnozel antwoord. De waarheid is echter anders.
Het is namelijk een weloverwogen keuze. Als ik mensen hoor klagen over hun lief, dan kan ik slechts denken: "Aiai toch".
Om maar een zeer recent voorbeeld te geven:
Dezemorgen vonden mijn drie zussen en ik vier chocoladen mannekens bij de openhaard. De goede Sint Nikolaas was gepasseerd. Twee van mijn zussen hebben echter een lief. Zij moesten hun chocoladen manneken delen, met pijn in het hart.
Ik hoef mijn chocolade manneken niet te delen.

5 opmerkingen:

  1. Tenzij deze lieven arme weeskinderen zijn krijgen zij vast ook een chocolatte manneke van de goede sint, en tenzij ze enorme eikels zijn (wie weet!) zullen ze dit dan ook delen met hun lief, waardoor iedereen alsnog een volledig chocolatte manneke gehad heeft, met als bonus: SEX!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge zou inderdaad voor minder geen lief nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou nooit delen als het op chocolade afkomt! ookal zou ik een lief hebben

    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben een enorme junk als het op chocolade aankomt, maar ik zal altijd mijn chocolade delen met man en vrouw en om de simpele reden die Michael al aanhaalt: SEX!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen