dinsdag 5 februari 2013

Piesssstressssss

De vorige post ging over kaka, nu is het de beurt aan pipi.
Uit mijn talrijke gesprekken met mannelijke soortgenoten is gebleken dat velen onder ons wel eens last hebben van piesstress: niet kunnen piesen als er iemand op staat te kijken.
Dat kan bijvoorbeeld voorkomen wanneer je als man in een pisbak moet piesen met iemand naast je.
Of vrouwen er ook wel eens last van hebben, weet ik niet. Voor hen zal het onderstaande iets minder relevant zijn. Desalniettemin, leest vooral voort, vrouwen des vaderlands, wellicht heeft u er toch ooit wat aan.

Volgende zinnetjes kan je tegen je buurman in het mannentoilet zeggen als de pipi niet meteen wil komen:
  • Ik moet 'em nog even zoeken.
  • Begin maar al hoor, ik wacht nog op iemand.
  • Ik sta hier gewoon even om 'em te verluchten.
  • Om ter langst ophouden?
  • Pssssssssssssss!
  • Ik durf niet te veel kracht te zetten want ik moet eigenlijk ook kakken.
  • Zeg wilde gij eens niet zo'n lawaai maken? Ik hoor mijzelf niet eens piesen!
  • Ik heb zo ne lange dat dat een tijdje onderweg is hè.
  • Tiens hier zit precies ne geluidsdemper in die pot.
  • Ik heb nog bij de special forces gezeten, ik kan heel stil pissen.
Zo is de genante situatie meteen ontmijnd en kan je lekker ontspannen je plasje doen.
Suggesties - zoals steeds - welkom. Hashtag #piesstress op twitter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten