maandag 13 augustus 2012

Shaggy

Ja lap, net toen ik dacht er als een sexy houthakker uit te beginnen zien met mijn stoere baard, begint men mij te vergelijken met "die lange uit Scooby Doo".
Desbetreffende animatiereeks nooit gezien hebbende dacht ik totnogtoe altijd dat dat wellicht een goedbedoelde vergelijking was met een lollig personage.
Besloot ik vandaag dan toch maar eens Google te raadplegen en wat ontdek ik?
Komaan zeg, een lange slungel met een te wijd T-shirt en welgeteld zes baardharen.
Ik ben beledigd.

3 opmerkingen:

  1. Haha, ik vind da zo gene lelijkaard zenne, liever met die vergeleken worden dan met Lambik in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien is het eerder je kapsel en je lengte dan je baard? Want je moet toegeven, de gelijkenis is toch wel treffend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt ge nu op die met zijn groene t-shirt of die met z'n halsketting... Beide acht ik mogelijk!

    BeantwoordenVerwijderen