dinsdag 18 oktober 2011

Stuff We All Get

SWAG!
Stuff no one really needs. Or even wants.
Dikwijls denk ik eraan om kluizenaar te worden. Zo een goeie ouderwetse kluizenaar die volgens mijn verbeelding in een grot woont en een bruine Broeder Tuck-pij draagt.
Ik heb niks nodig. Geen Passe-Partout die zonder te lezen bij het oud papier belandt omdat ik te lui ben om ergens zo'n stickertje te gaan halen voor op de brievenbus. Ook geen balpen van Axon Cable die niet fatsoenlijk klikt omdat ze een net te goedkoop model hebben gekozen. En zeker geen flyer van één of ander bijlessenbureau waar een latje op geprint is. Een fucking papieren lat. De volgende keer dat ik nog eens een perfecte isometrische projectie van een dodecaëder moet tekenen mag ik zeker die flyer niet vergeten!
Wat een rommel zeg.
Kunnen ze daar geen belastingen op heffen? Ik zal eens vertellen waar ze allemaal belastingen op moeten heffen:
- De Passe-Partout
- Balpennen van slechte kwaliteit
- Papieren latten
- Droge croissants
- Koffers met wieletjes
- Fruit
- De piercings van An Lemmens
- Nu ik eraan denk: al die stomme wedstrijden op TV van wie het beste kan dansen of zingen of welke zanger nog relatief goed kan schaatsen ondanks het feit dat hij eigenlijk een zanger is en geen schaatser of wie het beste Michael Jackson kan nadoen maar niet te want ge moet ook uw eigen inbreng leveren.
- Modeboekjes
- Gebruik van het woord "Respect" (behalve in citaten)
- Plagiaatclaims
- Facebook (nee serieus, dat zou nogal eens wat opbrengen)

Dus, trouwe lezers die in de politiek zitten: you know what to do. Laat Dexia maar lekker failliet gaan en vul de staatskas met nuttige belastingen!

3 opmerkingen:

  1. En niet toevallig bent u allergisch aan fruit, heer Tytgat - dat riekt hier naar volksoplichterij. U bent geen haar beter dan de doorsnee politicus - ha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou echt wel de kers op de (wortel)taart zijn ja.

    BeantwoordenVerwijderen