maandag 21 juli 2008

Peer is niet meer

Nu Peer dood is, ben ik weer vrij om een ander personage te bedenken. Leve de vrijheid!

Maar eerst dit:

Op Rock Herk kom je de grappigste dingen tegen.

Zo was er een man die niet wist wat een nachtwinkel was, en ons uitlachte toen we het probeerden uit te leggen.

Er was een man die een iPod met bijhorende minispeakers in zijn borstzak had zitten en zei: "Als ge sevves ne Dixie hoort zingen, niet omduwen he!"

En de tweede ochtend werd ik wakker door een jongeman die zijn verwondering maar bleef uiten over de tentstokken van zijn Nederlandse buur. "Zo'n tenstokken heb ik nog nooit gezien, en ik heb in mijn leven al heel wat tentstokken gezien!" (en zo ongeveer een uur lang)
Toen ik wat later de tenstokken zag, vond ik ze niet eens zo speciaal.

Weg met Dour, leve Rock Herk!
De muziek was ook niet slecht trouwens.

UPDATE:

De zondagmorgen door Hasselt dwalen levert trouwens prachtige nieuwe woorden op (met dank aan Ponas en Fartijn):

Een rijschool waar je met een bak kunt leren rijden: Bakkerijschool
Een school waar je je "Ho's" leert tellen: Hotelschool

1 opmerking:

  1. joa dour, twas vor mij nie wadat moest zijn, kheb meer ziek in mijn tent gelege dan iets anders, koelboxe gepikt, kdenk dak het volgend jaar is op rock herk ga wagen.

    BeantwoordenVerwijderen