maandag 27 oktober 2008

fok!

Laatstejaarsreis, allemaal goed en wel, maar je moet er wel een fokking reispas voor hebben.
En daarvoor moet je op het stadhuis zijn (of moet ik zeggen "huis van de stad") en dat is natuurlijk alleen open op momenten dat de normale mens andere dingen te doen heeft.
Ik bleef dus speciaal in fokking Lommel om eens naar de kapper te gaan, pasfoto's te laten maken en eens naar het stadhuis te gaan (op maandag open van 9 tot fokking 12 uur).
De kapper heeft zijn best gedaan, waarvoor dank.
Ik wandelde vervolgens naar de fotograaf om de hoek, en die was fokking weg! Niet zomaar gesloten, echt weg! Op naar de volgende. Die was wel gewoon gesloten, maar dat is natuurlijk niet veel beter, als je voor 12 uur op het fokking stadhuis moet zijn.
Nog naar een andere gereden, en die was op maandag alleen 's middags open. Fok!
En dan had ik in Lommel alle fotografen gehad. Pech dus voor Maarten.
Zat ik daar met mijn belachelijk pasgeknipt haar.
Dan naar Leuven gereden, om niet 2 uur lang op een fokking trein te moeten zitten. Aangezien ik geen geld uit wou geven aan een fokking parkeerplaats en ook geen zin had om om de vijf botten aan de parkeerschijf te draaien, moest ik op zoek naar een alternatief. Dat vond ik uiteindelijk in Heverlee. 20 minuten wandelen van mijn kot.
Om de wandeling wat draaglijker te maken, vatte ik het idee op om een croissantje te kopen in de bakkerij aan de Naamsepoort.
De croissant was fokking 1000 jaar oud! Gelukkig kon ik mijn kapotte tanden doorspoelen met wat cola.
Er bestaan betere manieren om goedgezind te worden.

2 opmerkingen: