dinsdag 17 juli 2012

Nat aan 't gat

Amai zeg, wat een kutweer.
Uit protest heb ik mijn herfstbroek aangetrokken en laat ik mijn baard groeien tot het weer goei weer is.
Geen paniek dames, ik zie er bijna uit als een sexy houthakker. Alleen nog een flanellen hemd en beefy arms en ik ben er.
Oh ja en ik ga ook constant boos kijken. Ook uit protest. En ook wel een beetje omdat ik er slechtgezind van word.
Ik vind dat de regering belastingsvermindering moet voorzien per dag slecht weer.

Tijd misschien om de reeks van Fris aan de Vis en IJs in het Paradijs aan te vullen met heden toepasselijke zegswijzen, te gebruiken door beide geslachten.


Nat aan 't gat
Water in de krater
Regen aan de darmwegen
Watermuziek aan het portiek
Gemiezer aan de kakverliezer
Weerdips aan de bips
Waterleed aan de reet
Aprilse grillen aan de billen
Het regént aan de schijtproducent
H2O in de metro
Zware storm aan het lanceerplatform

U begrijpt waar ik heen wil.
Laat ze maar komen!

5 opmerkingen:

  1. stevige bui in de vleesfauteuil
    depressie aan de kakdekompressie
    dauw in het achtergebouw / dauw in de strontklauw
    overvloed in mijn ondergoed
    gratis water voor het drollentheater

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het giet er uit aan de strontspuit
    Het staat blank aan de stank
    Ferme condens onder in de pens
    Vies gedrup in de keutelclub
    Er zit ne duiker aan mijne mestruiker

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha! vleesfauteuil! en drollentheater! en keutelclub!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wateroverlast aan de schijtkast

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vocht bij het gedrocht
    zweet aan de reet

    BeantwoordenVerwijderen