donderdag 21 oktober 2010

't Is niet omdat ge zo'n karreke hebt dat ge alles moogt he!

Ik vind het maar niks, die karrekes. PAS OP IK HEB NE KLEINE ACHTER MIJNE FIETS HANGEN AAN DE KANT OF DIE GAAT DOOD GIJ ONMENS!!!
Verschrikkelijk.
Dikwijls zit er niet eens ne kleine in! Boodschappen, of gewoon een jas ofzo.
De desbetreffende fietser heeft dan zelf meestal nog een helm op en een fluovestje aan. En dan nog zo'n grote vlag die alle kanten opzwiept als ze een bocht nemen.
Ik vind dat die mensen hun kind misbruiken om sneller door het verkeer te geraken.
Dat vind ik.
Wat is er mis met een gewoon kinderzitje...

3 opmerkingen:

  1. ik denk zelfs dat het economisch gezien interessanter is om kinderen te doden in het verkeer dan pakweg pas afgestudeerden die klaar zijn voor de arbeidsmarkt. daar heeft begot veel belastingsgeld ingestoken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets lees ik weer met een wenkbrauw in de scheve, cynische stand versus een mondhoek die omhoog wil kruipen. Geen zicht!
    Ik wacht wel nog steeds op een nieuwe tune van MC Gieter om vies sjlecht op te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. komt eraan! de vette beats staan helaas op een gecrashte puter...

    BeantwoordenVerwijderen